Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

TARTALOMJEGYZÉK

 

  • Az ÁSZF hatálya
  • Szolgáltató adatai
  • A webáruház általános bemutatása, céljai
  • Regisztráció, regisztráció menete
  • Az ÁSZF elfogadása
  • Szerződéskötés
  • Kiszállítás, Termék átvétele
  • Fizetési mód
  • Elállási jog
  • Szavatosság, jótállás, panasz
  • Az ÁSZF egyoldalú módosítása

 

 

AZ ÁSZF HATÁLYA

 

Üdvözöljük a BERTVIL HUNGARY Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK dokumentum (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.kutyamoso.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének a vásárló általi használatának feltételeit.

 

Ezen ÁSZF a Szolgáltató és vevői között a Honlap online webshopján keresztül elérhető valamennyi termékére, a webshopon keresztül történő valamennyi megrendelésre és szállításra érvényes.

 

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. 

 

SZOLGÁLTATÓ ADATAI

 

Cégnév:                                                          BERTVIL HUNGARY KFT.

Székhely címe:                                             2730 Albertirsa, Gróf Széchenyi út 14/2..
Cégjegyzékszám:                                         13-09-180922
Közösségi adószám:                                    HU25547050-2-13
Képviseletére jogosult:                               Gergely Norbert ( ügyvezető igazgató )                                        Telefonszám:                                                 +36/70-390-2050
Adatvédelmi nyilvántartási szám:                      
Számlavezető bank :                                     K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám HUF:                                 10404089-50526789-89901001
Bankszámlaszám EUR:                                 10404089-50526789-89901001
IBAN:                                                               HU49-10404089-50526789-89901001
SWIFT kód:                                                       OKHBHUHB                                    
H-1053 Budapest, Kálvin tér 3.

 

 

 

 

A www.kutyamoso.hu WEBÁRUHÁZ ÁLTALÁNOS BEMUTATÁSA, CÉLJA

 

A KUTYAMOSO.HU webáruház célja, hogy a jelenleg Budapest több kerületében működő önkiszolgáló kutyamosó üzlethelyiségeinkben a kutyafürdetéshez segítségként használható, a Wash&Vau által tesztelt eszközök (pl. törülköző, kefék, fésűk, fülvédők) elérhetővé váljanak minden kutyatartónak nem csak Budapesten, hanem az ország bármely részén. Ezen kívül minőségi, Angliából származó kutyaápolási és higiéniás termékeket kínálunk, melyek a kutyatartást és a vele járó egyéb feladatokat, tevékenységeket hívatottak megkönnyíteni, illetve néhány minőségi, prémium kategóriás jutalomfalat szerezhető be nálunk. Az újonnan elindított törzsvásárlói kártyáink is megvásárolhatóak a webáruházon keresztül, így egyszerűsítve a fizetést a kutyamosó automatáknál.

Jelenleg a termékek négy fő kategóriára vannak osztva: jutalomfalatok, kutyaápolási és higiéniás eszközök, törzsvásárlói kártyák, Wash&Vau termékek.

 

REGISZTRÁCIÓ

 

A Honlap tartalmának minden része (KIVÉVE az Éjszakai belépés menüpontot, mely regisztrációhoz kötött) elérhető bárki számára. A Honlapon található egyes menüpontok megtekintéséhez, a webshop termékeinek átnézéséhez, a kosár megtöltéséhez nincs szükség regisztrációra.

A Honlapon történő vásárlásnak azonban feltétele az érvényes regisztráció.

 

 

REGISZTRÁCIÓ MENETE:

 

A www.kutyamoso.hu weboldal főoldalán a Regisztráció menüpontra kattintva van lehetőség a regisztrációra. A megjelenő felületen Önnek valós személyes adatait kell megadnia:

 

A regisztráció során a következő adatok megadása kötelező:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • Telefonszám
  • E-mail cím
  • Jelszó
  • Jelszó megerősítése
  • Szállítási cím
  • Számlázási cím (amennyiben nem egyezik meg a számlázási adatokkal)

AZ ÁSZF ELFOGADÁSA

 

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó (továbbiakban felhasználó), ha a Honlap szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a regisztrációs űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Honlap felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Honlap szolgáltatásait, nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

 

Fentiekre tekintettel a Honlapon történő regisztrációval Ön elismeri, hogy jelen dokumentum tartalmát megismerte és ezen ismeretek birtokában regisztrált a Honlapon, továbbá, hogy jelen dokumentum szabályainak figyelembevételével adta le megrendelését a Honlapon keresztül.

 

 

 

SZERZŐDÉSKÖTÉS

 

A szerződést a webáruházban kizárólag magyar nyelven lehet kötni.

 

A termékek leírása a Honlapon szemléltetési célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak.  A regisztrált felhasználó azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a "Fizetés Barionnal" gombra történő kattintással lezárja. Az ügyfél ezután e-mail-ben írásos visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelés visszaigazolása). Ez a rendelésigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását. A szerződés a Szolgáltatóval csak azáltal jön létre, amikor a Szolgáltató a megrendelt terméket a felhasználó részére elküldi és a feladásról a felhasználót egy e-mailben értesíti (feladási értesítés).

 

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. 

 

Az ajánlott áruk eladása csak háztartási mennyiségekben, és csak üzletképes korú személyek részére történik.

 

Amíg az áru teljes ellenértéke kifizetésre nem kerül, az a Bertvil Hungary Kft. tulajdonát képezi. A tulajdonjog átszállása előtt a Bertvil Hungary Kft. beleegyezése nélkül nem lehetséges az áru elzálogosítása, biztosítékként történő átadása, feldolgozása vagy átalakítása.

 

 

KISZÁLLÍTÁS ÉS TERMÉK ÁTVÉTELE

 

Szállítás határideje

A termékek kiszállítási határideje maximum 14 munkanap.

Kiszállítás módja

A megrendelt áru átvételét az alábbi két lehetőség közül választhatja ki áruházunkban:

Kiszállítás futárszolgálattal

Szolgáltató köteles futárszolgálat vagy postai küldemény útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.

  • A munkanapokon, a reggel 10 óráig leadott rendeléseket - amennyiben Szolgáltató raktárkészletében adott pillanatban megtalálható a termék - a reggel 10 órás összesítéstől számított 12-48 órán belül átadja a futárszolgálatnak, akik következő nap reggel 9 és 18 óra között végzik a kiszállítást.
  • Amennyiben Ön az adott nap reggel 10 órás összesítése után adja le megrendelését, úgy csak az azt következő munkanap reggel 10 órás időponttól számítva kezdődik meg a vállalt kiszállítási idő számítása.

Ha Ön az adott nap nem tudja átvenni a csomagját, a futárszolgálat a következő munkanap ismételten megkísérli a kézbesítést vagy írásos értesítést hagy a küldemény átvételének részleteiről.  A Szolgáltató e-mailben tájékoztatja Önt a megrendelés kiszállításra történő átadásáról. Ez esetben a csomag kézbesítésére, az értesítést követő munkanapon kerül sor. Amennyiben a szállítási idő nem tartható be, a Szolgáltató telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és egy mind a két fél számára megfelelő szállítási időpont egyeztetésére kerül sor. Amennyiben a 2. kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön vállalja a szállítás minden további költségét.

Ha a Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. raktárhiány esetében), úgy a Szolgáltató azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot.

A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabbodik.

Kiszállítás esetén Ön köteles a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és amennyiben sérülést észlel, vagy nem a megrendelt terméket kapta, ne vegye át a terméket és azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és a terméket visszaszállítani a Szolgáltatónak. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes. Amennyiben Ön elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a jegyzőkönyv felvételét kérni, úgy a bekövetkező károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

A szállításból vagy Szolgáltató hibájából eredő probléma esetén, a sérült elem cseréjét, vagy rossz termék esetén, a megfelelő termékre történő cseréjét, Szolgáltató díjtalanul végzi.
 Személyes átvétel Szolgáltató átvételi pontján

Személyes átvételre kizárólag Szolgáltatóval előre egyeztetett időpontban van lehetőség. Amikor megrendelése visszaigazolása megtörtént, az átvétel pontos időpontjáról a Szolgáltató e-mailben értesíti, vagy telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot. Ilyen esetben Ön a megrendelt termékeket személyesen veszi át a Szolgáltató 2730 Albertirsa, Gróf Széchenyi út 14/2. szám alatti székhelyén, vagy Budapesten, Szolgáltató üzlethelyiségeiben, előre egyeztetett időben.  A személyes átvételre munkanapokon van lehetőség. Az átvétel egyeztetett időpontját a Szolgáltató e-mailben igazolja vissza.

Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni. Erre azért van szükség, hiszen a termék elszállítását Ön végzi saját felelősségére, saját szállítóeszközén, ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön által végzett szállításból eredő sérülések, törések tekintetében. A végszámla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.

Kiszállítás díja: a www.kutyamoso.hu Honlapon megrendeléskor jelzett, az Ön által elfogadott és kifizetett összeg.

Személyes átvétel: INGYENES!

 

Valamennyi ár magyar forintban értendő és tartalmazza a törvényben rögzített ÁFA-t, ehhez számítandó a szállítási költség. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.

 

FIZETÉSI MÓD

 

  • Bankkártyás fizetés aBARION Payment Zrt. Online bankkártyás fizetés rendszerén keresztül.
    Ebben az esetben, mivel a Szolgáltató harmadik félnek adja át a Megrendelési adatokat, a Vásárlónak a Tranzakció indításakor az Adattovábbítási nyilatkozatot kifejezetten el kell fogadnia.

 

ADATTOVÁBBÍTÁSI NYILATKOZAT:

 

Két okból kérünk Öntől adatot: rendelésének lebonyolítására és a lehető legjobb szolgáltatás nyújtásának érdekében. 

A Bertvil Hungary Kft.-hez eljuttatott személyes adatait nem adjuk tovább cégen kívüli jogosulatlan harmadik félnek. Viszont, amennyiben szükséges, megosztjuk az adatait minősített partnereinkkel, rendelése lebonyolítása érdekében. 

Fizetési tranzakciók biztonsága

A honlapunkon keresztül történő fizetés teljesen biztonságos, az a BARION Payment Zrt. Online bankkártyás fizetés rendszerén keresztül történik.

 

Az Ön jelszava

 

A www.kutyamoso.hu lehetőséget biztosít arra az esetre, ha elfelejtené jelszavát. A bejelentkező oldal közepén megtalálhatja az "Elfelejtett jelszó?" linket, amellyel újra megváltoztathatja jelszavát.
Mivel csak Önnek, vagy az Ön által felhatalmazott személyeknek van hozzáférése az e-mail adataihoz, a jelszava biztonságban van jogtalan hozzáférés ellen. Kérjük, ne adja ki bejelentkezési információit harmadik fél részére és, ha csak lehetséges, rendelés esetén SSL titkosítást használjon. 

 

Cookie-k használata

 

A cookiek vagy más néven sütik alfanumerikus azonosító eszközök, amelyek a web böngészőjén keresztül kerülnek át a computerének hard drive-jára. A cookie-k alkalmazása egy széles körben elterjedt technika, amelyet a legtöbb vezető online shop alkalmaz. 

Amíg Ön a www.kutyamoso.hu -n vásárol, egy maradandó cookie-t küldünk a hard drive-jára. Ezáltal a rendszerünk el tudja menteni a "bevásárlókosarát", amíg Ön nálunk vásárol. Felhívjuk figyelmét, hogy a maradandó cookie-k kötelező a www.kutyamoso.hu -n történő vásárláshoz. Biztosítjuk arról, hogy semmi más információt nem tárolunk a rendszerünkben. 

A cookie-kat aktiválni lehet a legtöbb web böngésző "segítség" funkciójával.

Jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával vevő, az Adattovábbítási nyilatkozatot is elfogadja.

 

ELÁLLÁSI JOG

 

Ön  jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jeleznie kell írásban (e-mail) és megerősítésként szóban (a honlapon megtalálható telefonszámon) Szolgáltatónak. Ebben az esetben Önt semmilyen költség nem terheli.

Ön jogosult a termék kézhezvételét követő 14 munkanapon belül az adásvételtől indokolás nélkül elállni és a sérülésmentes terméket a vásárlást igazoló számlával együtt visszaküldeni vagy saját szállítóeszközén visszavinni a Szolgáltató telephelyére.

Elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen, akár írásban, akár szóban közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát (szállítási költség nélkül) az elállás közlésétől számított 30 napon belül az Ön részére visszatéríteni.

Elállás esetén Ön a saját költségén köteles a termékeket visszajuttatni a Szolgáltató fent megjelölt címére. Önt ezen felül semmilyen egyéb költség nem terheli.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha nyilatkozatát a 14 munkanap (akár a 14. munkanapon) lejárta előtt elküldi. Postai levél útján történő elállás esetén, a levél postára adásának dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató az elállási határidő számítása tekintetében. Levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató követelheti Öntől a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, sérülésmentes és újra eladható állapotban, akkor Ön kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlása arra vezethető vissza, hogy Ön azt nem rendeltetésének megfelelően használta.

Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárló (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

Szolgáltató javasolja, hogy az elállási jog gyakorlása előtt érdeklődjön telefonon Szolgáltatónál, hogy az adott termékkel kapcsolatosan hogyan jogosult  ill. jogosult-e az elállási jog gyakorlására. Természetesen, ha Ön a megrendelt áru átvételét követően valamely termékkel nincs megelégedve, úgy Szolgáltató azonnal segítséget nyújt Önnek elállási jogának gyakorlásában.

 

Az elállási jog alóli kivételek:

Az elállási jog NEM gyakorolható olyan termékek esetében melyek csomagolásának sérülése (törése, összezúzása, felbontása), vagy a termék átmeneti használata és annak sérülése a termék további értékesítését lehetetlenné teszi.

Ide tartoznak a különféle jutalomfalatok (pl.: felbontott csomagolású, esetleg hiányos termék), cseppek és higiéniai termékek, avagy bármely a felsorolásban szereplő termékekhez hasonló elbírálás alá eső termék!
Ennek megfelelően Szolgáltató, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és a termék eredeti állapotának megfelelő állapotában átadott termékek visszaszolgáltatása esetén köteles a vételárat az Ön részére megtéríteni!

Amennyiben Ön a visszaszolgáltatni kívánt árut nem megfelelően csomagolja be és az a visszaszállítás során maradandóan olyan módon megsérül, hogy a továbbiakban már nem értékesíthető, akkor az kizárja az elállási jog gyakorlását és a Szolgáltató nem kötelezhető a vételár visszatérítésre.

Szolgáltató saját hatáskörben és egyedi elbírálás alapján dönthet a termékek visszavételének megtagadásáról a fent meghatározott azon esetekben, amikor Ön nem élhet elállási jogával. Szolgáltató ilyen esetben a visszaszolgáltatott termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat összegszerűsítheti és a visszatérítés összegéből levonhatja azt.

 

 

SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
 Szavatosság

 

Minőségi kifogás esetén Ön szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az eladó, vagyis jelen esetben a Szolgáltató hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak. Ön a teljesítés időpontjától számított 12 hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációt, kifogást, Ön a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a Szolgáltatóval közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére.  A szerződés teljesítését követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben a Szolgáltató akkor mentesül a felelősség (szavatosság) alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Ha a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével vita esetén azonban már Önnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

Hibás teljesítés esetén Ön:

  1. a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak  a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

Szolgáltató bizonyos termékeket (pl. táp, higiéniai termékek) csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak és csomagolásuk illetve a termékek nem sérültek. Szolgáltató azon termékek cseréjére vagy visszavételére nem kötelezhető, melyek csomagolásának sérüléséből következően (kibontása) a termék további értékesítése lehetetlenné válik, feltéve hogy a kibontást követően derül ki hogy a termék minősége nem megfelelő.

  1. b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint –, Ön árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.  

Amennyiben a Szolgáltató hibájából nem a megrendelésben szereplő termék kerül kiszállításra –azaz hibás teljesítés történik– Szolgáltató viseli az áru visszavételével és kiküldésével kapcsolatosan felmerülő összes költséget, beleértve a Szolgáltató telephelyére történő visszaszállítási költséget is. Ilyen esetben a Szolgáltató az Önnel való egyeztetést követően a lehető legrövidebb időn belül kiküldi a kérdéses terméket.

 

 Garancia, reklamáció, panaszkezelés
Az általunk forgalmazott termékek döntő többsége meghatározott idejű garanciával rendelkezik. Garanciális meghibásodást Önnek jeleznie kell a Szolgáltató felé e-mailen vagy telefonon. Előzetes megbeszélés szerint a Vevőnek gondoskodnia kell a hibás termék visszajuttatásáról, aminek költségei a Vevőt terhelik.

A hibás termékhez feltétlenül mellékelni kell a Szolgáltató által kiadott számlát!
A termék visszajuttatása után a Szolgáltató a lehető leggyorsabban kivizsgálja a problémát, erre maximálisan 30 nap áll rendelkezésére.

Tényleges garanciális hiba esetén a Szolgáltató az alábbi lehetőségek valamelyikét vállalja:
- Szolgáltató a terméket kicseréli vagy megjavítja.
- A garanciális ügyintézés után a Szolgáltató vállalja a kicserélt vagy kijavított termék visszajuttatását, melyek költsége a Szolgáltatót terheli.

 

Figyelmeztetések
- A garanciális meghibásodás során keletkező kapcsolt károkért (pl. vízkárok, élőlények elpusztulása, stb.) a gyártók és forgalmazók semmilyen felelősséget nem vállalnak!
- Ha a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használatból ered, a garancia érvényét veszti.

 

Panasz

 

Ön a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

2730 Albertirsa, Gróf Széchenyi utca 14/2.

E-mail:           info@kutyamoso.hu

 

Panaszügyintézés módja

Szolgáltató a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásokat, panaszokat fenti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 48 órán belül - melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol az Ön kifogására

Panaszügyintézés ideje

Szolgáltató az Ön által előterjesztett kifogásokat, panaszokat a megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 10:00-16:00 óra között fogadja.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és Ön között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;
  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

AZ ÁSZF EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani.

A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

Az ÁSZF nyomtatható verziója

Az "ÁSZF nyomtatható verziója" a linkre történő kattintással az ügyfélnek lehetősége adódik az ÁSZF nyomtatóbarát verziójának letöltésére, amelyet kinyomtathat vagy lokálisan tárolhat.

Ezen ÁSZF a 2016. december 1-i állást tükrözi.